پیام رسان گپ به دنبال افزایش تعداد کاربران از میان حجاج

پس از فیلترینگ تلگرام، پیام رسان گپ که کمتر از دو و نیم میلیون کاربر در کشور دارد، برای افزایش ممبر حجاج امسال و خانواده های آنان را هدف قرار داده است.

در حالی ٨۶ هزار حاجی سالجاری و بستگان آنان ملزم به استفاده از پیام رسان گپ شده اند که این پیام رسان از سرعت و کیفیت مناسبی در تبادل اطلاعات برخوردار نیست و این مشکلات نارضایتی کاربران را بدنبال داشته است.

یکی از حجاج امسال در این باره به خبرنگار ما گفت: پیامکی برای ما ارسال شده که اطلاع رسانی های حج از طریق پیام رسان گپ انجام میشود وقتی اپلیکیشنی خدمات مناسبی ارائه نمیدهد چه اصراری وجود دارد که از آن استفاده شود؟ و چرا این پیامرسان باید روی حجاج که عموما سن بالایی دارند آزموده شود.

متن پیامک ارسالی به حجاج اینگونه بوده است: نظر به اینکه اطلاع رسانی به حجاج سال جاری در فضای مجازی از طریق پیام رسان داخلی گپ صورت می گیرد،لطفا نسبت به نصب اپلیکیشن گپ در گوشی همراه خود و عضویت در کانال با زائران حج ۱۳۹۷ به نشانی https://gap.im/haj1397 اقدام فرمایید.

در پیامک دیگری که به حجاج ارسال شده هم آمده است: زائر گرامی حج ۹۷
سلام
اگر از گوشی هوشمند استفاده نمی کنید، برای اطلاع از برنامه های سفر حج، لطفا از یکی از نزدیکان خود بخواهید در کانال “با زائران حج ۱۳۹۷” در پیام رسان گپ به نشانی https://Gap.im/haj1397 عضو شود.

پرسش اینجاست زمانی که کارامدی همه جانبه یک پیام رسان اثبات نشده، چرا اطلاع رسانی به زائران که عموما از سن بالایی برخوردارند، باید از این طریق صورت بگیرد و پیام رسان ها زائران را به عنوان گروه هدف مورد آزمون و خطا قرار دهند.

خبرها حاکی است در اردیبهشت ماه گذشته تفاهم نامه ای میان سازمان حج و شرکت پیام رسان گپ امضا شده است.

آذری جهرمی وزیر ارتباطات هم در دیدار حمید محمدی رییس سازمان حج وزیارت از رویکرد این سازمان در بهره گیری از پیام رسان داخلی گپ استقبال کرد.


دیدگاه برای “پیام رسان گپ به دنبال افزایش تعداد کاربران از میان حجاج
  1. اگه پیام رسان گپ رو نصب کرده باشید می بینید اتفاقا سرعت دانلود و آپلود بسیار بالایی داره. به علاوه یک گرافیک خیره کننده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.