نشست تلفنی مدیران بانک رفاه با مشتریان برگزار شد

مدیران عالی بانک رفاه طی نشستی به صورت تلفنی و بی واسطه با مشتریان گفت و گو کردند.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، در این نشست مدیران حوزه عملیاتی بانک در استان تهران پاسخگوی مسائل مشتریان این استان شدند و راهکارهای لازم را ارائه دادند.
بانک رفاه برگزاری نشست تلفنی با مشتریان را در سایر حوزه های بانک نیز در دستور کار دارد و طی نشست های مستمر به مسائل و چالش های مشتریان توسط مدیران حوزه های ذی ربط پاسخ می گوید.



پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.