پاسخگویی تلفنی مدیران بانک رفاه به مشتریان

مدیران بانک رفاه ۲۳ و ۲۴ دی ماه سالجاری پاسخگوی سؤالات مشتریان بانک در سراسر کشور خواهند بود.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، مدیران امور مالی و پشتیبانی و رؤسای اداره های تحت نظارت آنها، با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان این بانک در سراسر کشور خواهند بود.
مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روزهای یکشنبه ۹۷٫۱۰٫۲۳ از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ در خصوص مسائل مالی و دوشنبه ۹۷٫۱۰٫۲۴ از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ پیرامون مسائل پشتیبانی با شماره تماس ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۵ ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند

print


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.