لزوم استفاده از ظرفیت رسانه ملی درآگاه سازی مردم از خدمات بیمه سلامت

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت مطرح کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت رسانه ملی درآگاه سازی مردم از خدمات بیمه سلامت

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت گفت: برای آشنایی مردم و بیمه شدگان از خدمات بیمه سلامت می توان از ظرفیت رسانه ها به ویژه رسانه ملی استفاده موثری داشت.

به گزارش خبرنگار آی هینا، شاهرخ رامزی درمراسم امضاء تفاهم نامه میان سازمان بیمه سلامت و سازمان صداو سیما گفت: بیمه سلامت یکی از دستاوردهای نظام دربحث خدمت رسانی است، بیش از ۴۰ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت بوده و بیمه سلامت یکی از بزرگترین سازمان های بیمه گر پایه درخدمت رسانی به ۳۴ میلیون قشر محروم درسراسرکشور است.

وی افزود: برای آشنایی و آگاه سازی مردم از خدمات نظام و دولت دربخش سلامت به ویژه ارایه خدمات درسازمان بیمه سلامت باید از ظرفیت رسانه ها به ویژه رسانه ملی استفاده کرد، رسانه ملی به عنوان بزرگترین مجموعه دانشگاهی و جامعه انسان ساز نقش مهمی در آشنایی مردم از خدمات دولت درحوزه سلامت دارد.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت گفت: رسانه ملی به دلیل ارتباط گسترده با تمام اقشار جامعه  نقش مهمی درکاهش نرخ  بیماری ها، ارتقا فرهنگ زندگی، بهبود روش زیستن و افزایش نشاط اجتماعی دارد، خوشبختانه سازمان صدا و سیما دراین بخش اقدامات مناسبی انجام داده وامیدواریم تعامل میان بخش سلامت کشور با رسانه ملی درکاهش مشکلات بهداشتی و درمانی مردم نقش موثری ایفا کند.

رامزی تاکید کرد: بیمه سلامت با ۵ هزار پرسنل درسراسر کشور و قرارداد با ۴۴ هزار مجموعه خدمت رسان ، ۴۰ میلیون بیمه شده را تحت پوشش دارد، لذا امیدواریم با امضاء این تفاهم نامه بتوان دربرداشتن گام های موثر درآشنایی با خدمات بیمه سلامت حرکت کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.