عملکرد؛ ملاک پرداخت های غیرپسنلی مستمر در شرکت ملی پست

عملکرد؛ ملاک پرداخت های غیرپسنلی مستمر در شرکت ملی پست

عضو هیئت مدیره در جمع کارکنان پست استان کردستان گفت: با تغییر در الگوهای ارزیابی، پرداختی های غیرپرسنلی مستمر کارکنان، براساس عملکرد محاسبه می شود.

علیرضا زرگوش عضو هیئت مدیره روز پنجشنبه در جریان سفر به استان کردستان، ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات کارکنان پست این استان در بهبود وضعیت ترافیک، درآمد و قرار گرفتن در رده های بالای جدول ارزیابی عملکرد کیفیت، خواستار برنامه ریزی برای تداوم  این روند رو به رشد شد.

وی حاکم شدن تفکر شرکتی در بین همکاران را ضامن بقا شبکه پستی کشور دانست و تصریح کرد: در شرایطی که هنوز ذولت نتوانسته کمک زیان ارایه خدمات حاکمیتی در نقاط کمتر توسعه یافته را جبران کند، تلاش کارکنان برای سودده شدن شرکت و اجرای کامل پروژه قیمت تمام شده خدمات، در دستور کار مدیران شبکه قرار دارد.

وی افزود: مجموعه مدیران ارشد شرکت در تلاش هستند تا با بهبود وضعیت سوددهی شبکه،  رفاهیات کارکنان در حد مطلوب پرداخت شود.

او با اشاره به وضعیت پست استان کردستان و مسایل و مشکلات این استان به ویژه واحد تجزیه و مبادلات، گفت: هدف نهایی این است که واحد جدیدی برای تجریه و مبادلات کردستان احداث شود و تا پیش از تحقق این هدف، در تلاش هستیم واحد فعلی مناسب سازی شود.

شهاب وحیدیان مدیرکل پست کردستان نیز در این جلسه ضمن ارایه گزارشی از وضعیت پست این استان و تلاش قابل تقدیر کارکنان، گفت: کسب رتبه های برتر در حوزه های کیفیت و در آمد در چند ماه متوالی و مدیریت بهینه هزینه ها، موجب شده این استان در وضعیت مطلوبی قرار بگیرد.

بازدید از بخش های مختلف ستادی و اجرایی و ادای احترام به یادمان شهدای پست کردستان و از دیگر بخش های سفر علیرضا زرگوش عضو هیئت مدیره در سفر به این استان بود.